czwartek, 17 lipca 2014

Lubie precelki.

halo haj! Długo mnie nie było.. hm 5 dni, 6 dni, może brak interntu, albo brak chęci, ale raczej ta pierwsza opcja. Jak tam wakacje ? U mnie całkiem nieźle, jak to się mówi.. Żyje się tylko raz, tak to właśnie sobie tłumaczyłam gdy przefarbowałam włosy na.. na blond, czarno, rudo, brązowe. Nie wiem jak to inaczej nazwać hah to znaczy wiem ale to pominę.




Byłyśmy parę razy w mieście, w Molde. W Molde odbywa się Jazzowy festiwal MoldeJazz.
http://www.moldejazz.no/2014/ nic tutaj nie rozumiem, wy pewnie też ale dobra. Gra muzyka, jak na typowym festiwalu pełno stoisk z najróżniejszymi rzeczami.


Nie wiem co pisać, tyle rzeczy chodzi mi po głowie hah. Fajnie tu jest, i ciągle myślę czy jednak tu  zostać czy nie. Właśnie 21:21, może ktoś mnie kocha, albo ktoś po prostu myśli że.. śmierdzę ? Pierwsze co mi przyszło na myśl. Dobra ja już kończę trzymajcie się ! MITET 6363 ZAPRASZAMY !! hsaha


No i tak na dobry koniec, Beyonce, najlepsza, najwspanialsza !



Tytuł posta.. nic dodać nic ująć specjalista Ala P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz